Preko čutil dobimo informacije o telesu, njegovem fizičnem stanju in okolici, v kateri se trenutno nahajamo. »Možgani morajo organizirati vse te občutke, da bi se lahko človek normalno gibal, učil in vedel. Možgani locirajo, razvrščajo in urejajo občutke podobno, kot prometni policist usmerja avtomobile« (Ayres 2002).
Poznamo sedem čutil oz. čutilnih sistemov: taktilni, slušni, vidni, olfaktorni (vonj), gustatorni (okus), vestibularni (ravnotežje) in proprioceptivni.
V čutilih se nahajajo receptorji, ki sprejemajo informacije (vidne, slušne) in jih prenašajo v možgane, kjer se integrirajo. Te informacije so »hrana za možgane«. Možgani potrebujejo veliko tovrstne hrane, da bi se ustrezno razvili in funkcionirali.
Mivka, kot ena izmed nestrukturiranih materialov, omogoča tovrstno »hrano«. Prek nje se pri otroku krepi:
SPODBUJANJE DOMIŠLJIJE: Igra z mivko spodbuja kreativno razmišljanje in razvijanje idej.



SPROŠČANJE: Igra z mivko ima pomirjujoč učinek, kar pripomore k splošnemu sproščanju in zmanjšanju stresa.



KREPITEV FINOMOTORIKE: Igranje z mivko pomaga pri razvoju natančnosti gibov in spretnosti rok.



IZBOLJŠANJE KOORDINACIJE: Povečuje koordinacijo rok in oči, kar je ključno za različne vsakdanje aktivnosti.



Kot prikazujejo fotografije, smo v teh dneh v enoti Šmihel na novo usposobili peskovnik in uživali v igri z mivko. Res nam je bilo lepo in komaj čakamo tople dni, da se sezujemo in odidemo v peskovnik!
Otroci iz skupine Pedenjpedi z Erno, Jano in Katjo
