Skoči na glavno vsebino

Zaradi današnjega ritma in časa, ki ga je vse manj, so klasično branje knjig izpodrinili sodobni mediji kot so televizija, računalnik, pametni telefon. Le ti pa otroku v predšolskem obdobju bolj škodujejo kot koristijo. Tudi na pomanjkanje časa se ni potrebno vedno izgovarjati, kajti že deset minut branja dnevno je otroku dovolj. Četudi imamo občutek, da nas otrok ne posluša, mu berimo.

Pri Kamenčkih smo pridni bralci in dobri poslušalci. Naša vsakodnevna rutina pred počitkom je, da preberemo eno pesem in eno pravljico. Knjižni kotiček je vedno dobro založen in redno ga osvežujemo z novimi knjigami različnih vsebin. Zavedamo se , da je dobre temelje za branje potrebno ustvariti v obdobju od 3 do 8 let. To obdobje je zelo pomembno, da se izognemo kasnejši funkcionalni nepismenosti (zna prebrati a ne razume).

Radi obiščemo tudi mestno knjižnico ali bibliobus, kjer nam knjižne police ponujajo pestro izbiro knjig za različne življenske priložnosti. Včasih si izposodimo tudi zajetnejšo knjigo in jo beremo po odlomkih.

Branje otroku omogoča vzročno – posledične povezave, kar kasneje zelo pozitivno vpliva na obdobje, ko pride otrok v šolo, kjer lažje sledi navodilom in jih zna tudi upoštevati. Otrok ob knjigi razvija govor in domišljijo, ki ga pripelje do spoznanj, lažje obvladuje vsakdanje težave in veliko pripomore k njegovi razgledanosti.

Zato “ČE ŽELITE, DA BI BILI VAŠI OTROCI PAMETNI, JIM BERITE PRAVLJICE. ČE ŽELITE, DA BI BILI ŠE PAMETNEJŠI, JIM BERITE ŠE VEČ PRAVLJIC.” (A. Einstein)

Otroci iz skupine Kamenčki s Katarino in Katjo

(Skupno 111 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost