Igra je najpomembnejša oblika učenja in razvoj mišljenja. Preko igre otroci pridobijo različne čutne vtise, socialne veščine. Vpliva na vsa področja otrokovega razvoja, uspešno razvija vse otrokove funkcije in sposobnosti.
GLASBA
Otroci radi pojejo, plešejo, se igrajo z mali ritmičnimi instrumenti in jih spoznavajo. Radi raziskujejo, prepoznavajo zvoke in po svoje improvizirajo, se igrajo ter uživajo v umetnosti.
IGRA TAKŠNA IN DRUGAČNA
Pri igri se otroci naučijo vsak dan nekaj novega. Razvijajo pincetni prijem, razvoj mišljenja… Otroci si preko igre pridobivajo predstave ter si bogatijo in razvijajo domišljijo.
KAPE, ROKAVICE, ŠALI
Preko igre spoznavajo in prepoznavajo svoja oblačila in oblačila drugih. Pridobivajo si nova spoznanja in se navajajo na samostojnost. Krepijo medvrstniško učenje.
NEKEGA ZIMSKEGA DNE
Spoznavanje zgodbic preko namiznega gledališča – Kamišibaja, je otrokom zelo zanimivo. Otroci se po svoje igrajo gledališče, vstavljajo slike in širijo besedni zaklad.
ZIMA, ZIMA BELA
Otroci se igrajo z naravnim in nestrukturiranim materialom. Pri igri uporabljajo vsa čutila (prepoznavajo, tipajo, pokušajo…), tako, da je igra še bolj kreativna in zabavna.
LEP POZDRAV OD OTROK IZ SKUPINE ŽOGICE IN VZGOJITELJIC.