Skupaj smo izvedli tudi matematično dejavnost na temo gradov. Otroke so zelo pritegnili stari predmeti oz. kaj so ljudje nekoč uporabljali. Vse to so videli v knjigah, ki so jih prebirali. Tako smo na računalniku poiskali sličice predmetov, ki so jih ljudje uporabljali nekoč in danes.

Ker še nismo razvrščali s pomočjo drevesnega diagrama, jim je vzgojiteljica pripravila presenečenje in ga že pred prihodom otrok prilepila na steno. Zanimalo naju je, do kakšnih povezav jih bo pripeljal. Takoj so ga zaznali v prostoru, spraševali zakaj je tisto drevo tam prilepljeno, a jim nisva želeli izdati skrivnosti. Tako so nekateri drevo povezovali z kmetijo, drugi z naravo, tretji so dejali, da bi lahko gor lepili sličice. Kajti v igralnici na stene vedno sami prilepijo svoje fotografije, ki nastanejo ob različnih dogodkih.

Ob pričetku izvajanja dejavnosti niso imeli težav. Ko so zagledali sličice, ki jih je vzgojiteljica položila na tla, so takoj povezali z temo nekoč/danes. Dejali so, da bi na eno vejo prilepili, kar so uporabljali na gradu in na drugo, česar niso. Potem je vsak otrok dobil sličico ali dve in pričeli smo razvrščanjem. Bili so zelo uspešni. Če nekdo česa ni prepoznal, mu je pomagal drugi otrok.

Se nadaljuje …

(Skupno 52 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost